czwartek, 18 kwietnia 2013

Duże ZAKUPY, rosyjskie glinki, MAC, azjatyckie, biedronka, superpharm.. 100% nowości. :)))

Są to zakupy z marca i kwietnia, żadnej z tych rzeczy wcześniej nie miałam, za to długo się przymierzałam, do prawie każdej z nich. Chciałabym ze wszystkim trafić w 10, ale zobaczymy.. :)
.. i widziałam dzisiaj nową maskę z Biovaxu -z olejami macadamia i czymś jeszcze, ale mój limit na ten miesiąc został już wyczerpany, poza tym aktualnie mam trzy inne w użyciu więc.. przecierpię :D




Zaczynając od góry:

1. Joanna Naturia masło do ciała z truskawką - SuperPharm - 5.49zł
2. Joanna Naturia olejek do kąpieli i pod prysznic truskawka i śmietanka - SuperPharm - 6zł
3. L'biotica Biovax maska do włosów suchych i zniszczonych - SuperPharm - 13.99zł
4. Rosyjska glinka z morza martwego - triny.pl - 8zł
5. Rosyjska glinka kambryjska - triny.pl - 8zł
6. Rosyjska glinka wałdajska - triny.pl - 8zł
7. Rosyjska glinka anapska - triny.pl - 8zł
8. Syoss suchy szampon do włosów przetłuszczających się - Rossmann - 12.99zł
9. BeBeauty peeling do ciała winogrono -Biedronka :) - 7.99zł
10. Vitapil - SuperPharm
11. Eveline Nail therapy, super wzmacniająca odzywka do paznokci - Biedronka - 7.99zł
12. Darlie Expert White, azjatycka pasta wybielająca - ebay - 11$
13. Khadi orzechowy brąz, farba do włosów - triny.pl - 26zł
14. BB cream Super + orange skin 79 - ebay - 16$
15. MAC studio fix NW 13, podkład - MAC - 124zł
16. MAC lustre lipstick -Capricious - MAC - 87zł
17. Clinique chubby stick intense -01 Curviest Caramel - Douglas - 79zł
18. The body shop Pomegranate &Raspberry, olejek do kominka - TBS - 23zł
19. Face Food orange oil & vitamin C, maseczka peel -off  x2 -Douglas - 4.99zł

Na zdjęciu zabrakło:
+ Bourjois Volume Glamour Ultra Black, tusz - Rossmann - 19.99zł
+ Garnier Ultra Doux, odżywka w kremie, Siła 5 roślin (Nowość) - Kaufland - 5.99zł

9 komentarzy:

  1. Ciekawe, jak się sprawdzi ten podkład z MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. imponujące zakupy :) zazdroszczę Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra jest ta pasta wybielająca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ją dopiero od trzech dni, więc jeszcze nie wiem, ale jak już trochę przetestuję to dam znać :)

      Usuń
  4. Świetne zakupy! Vitapil mam i polecam u mnie sprawdza się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oby i u mnie się sprawdził :)

      Usuń
    2. U mnie niestety vitapil się nie sprawdził :( po skończonym opakowaniu włosy zaczęły wypadać jeszcze bardziej :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...