czwartek, 25 kwietnia 2013

Farbowanie henną khadi orzechowy brąz

Zgodnie z planem, po zużyciu henny khadi jasny brąz przyszedł czas na orzechowy brąz.
Powtórzę się: Moje naturalne włosy mają odcień ciemnego blondu z ciepłym refleksem, a farbowane niestety były rozjaśniane. Na szczęście henna wymywa się w miarę równomiernie, jednak część pasm zewnętrznych jest o wiele jaśniejsza i wymywa się znacznie szybciej, ale przez to pojawia się złudzenie ombre. Dodam, że mam włosy cienkie, falowane i delikatne i niestety przetłuszczające się i muszę je myć codziennie.
Ta wyglądają dzień przed nałożeniem henny:




Hennę nałożyłam na 2,5h. Po pierwszym myciu wyglądają tak:





Tak.. Na zdjęciach nie widać ogromnej różnicy. Właściwie jest ona bardzo subtelna i na zdjęciach i w rzeczywistości. Kolor jest odrobinę zimniejszy i wymywające się pasma nie przechodzą w rudość, a raczej w jasny brąz /chociaż poblask mają rudy/. Jestem trochę rozczarowana bo liczyłam na ciemniejszy kolor i jeszcze zimniejszy... Następnym razem będę trzymała hennę minimum 3h :D..
/jakość zdjęć znowu powala ostrością, ale mam nadzieję, że to co trzeba akurat widać/

2 komentarze:

  1. o WoW super kolor szkoda że nie ma henny w wersji blond :)
    u mnie teraz konkurs, może się skusisz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHA, nie wiem czy mi się nie podoba bardziej przed , aczkolwiek po też jest ładnie :) Ja nie używam henny jeszcze, ale może zacznę, bo słyszę sporo pozytywnych opinii. Jeżeli będziesz chciała wrócić do naturalnego koloru to polecam dekoloryzator Chantal, właśnie wczoraj spłukiwałam kolor i mi się udało. Kurcze strasznie mi sie podoba to Twoje pierwsze zdjęcie, super refleksy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...