czwartek, 28 lutego 2013

Włosy - aktualizacja lutowa :)

Nie wytrzymałam i dwa tygodnie temu ponownie pomalowałam włosy Henną khadi jasny brąz. Zbyt dużo razy zostałam nazwana rudą co przestało mi pasować, choć rudą być lubię, ale nie wtedy gdy chcę brązu :D
Czym więcej warstw henny tym kolor staje się intensywniejszy i wolniej się wymywa, ale jednak wymywa.
Dokładnie po dwóch tygodniach wyglądają tak:






Znowu rudy, ale to jednak refleksy a nie ruda grzywa gdy marzę o brązie :D
Na pewno widać też poprawienie kondycji za sprawą Amli, nabrały objętości :)
W tym miesiącu podcięłam też końcówki o jakieś 2cm, dla mnie to strasznie widoczne, tylko dla mnie bo nikt inny tego nie zauważył. 

Moja aktualna pielęgnacja:
Szampony - Alterra z granatem, TBS banan
Odżywki -  Garnier awokado i masło karite
Maski - Biovax do włosów ciemnych
Oleje - Dabur Vatika z wyciągiem z kaktusa

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...