wtorek, 19 lutego 2013

Amla Dabur Hair Oil - olejek do włosów z wyciągiem z owoców amla



Czas na moją subiektywną recenzję olejku do włosów Amla Dabur, genialnego śmierdziucha :D..
To mój pierwszy olejek dedykowany tylko włosom, wcześniej zużyłam wszystkie olejki do ciała z Alterry i byłam z nich bardzo zadowolona, myślałam, że lepiej być nie może.. :)

Od początku:
Jest to kombinacja owoców Amli - indyjskiego agrestu z wyciągiem z warzyw /?/ i olejów mineralnych do uzyskania długich i zdrowych włosów. Regularne stosowanie może wspomagać redukcję rozdwojonych końcówek i zapobiegać lekkiemu wypadaniu włosów. Olej ten jest sekretem pięknych włosów Indusek od ponad 50lat.




Olej konsystencją nie odbiega od innych - typowa oleista ciecz, zielona, ale o bardzo intensywnym zapachu. Można porównać go do henny khadi, ale na szczęście jest mniej intensywny. 

Tego cudownego śmierdziuszka  używałam przez ostatnie 2,5 miesiąca. Początkowo co 2-3 dni potem co 4dni /niżej dlaczego/ zawsze na ponad godzinę, w weekendy na całą noc. Zmywałam standardowo szamponem dla dzieci BD lub z Alterry. Później nakładałam standardową odżywkę, maskę zawsze przy następnym myciu. Obciążenia brak.

Jak już się domyślacie po słowie cudo, moim włosom bardzo się spodobał :) Włosy nabrały blasku -mało powiedziane, lśnią :) Widać wyraźną poprawę w stanie włosów - są nawilżone i naturalny skręt jest przez to bardziej podkreślony! Jest jedno ale, przy dłuższym za częstym stosowaniu końcówki mogą się troszkę buntować i przesuszać, ale wystarczyło zmniejszyć częstotliwość by było tak jak trzeba :) Zmian co do wypadania nie zauważyłam - akurat nie mam z tym problemu.
aaa.. i niby jest do włosów ciemnych -może przyciemniać, ale nie mam pojęcia bo sama mam ciemne..

Jest baaardzo wydajny, przez ten czas zużyłam ok. 1/4. /zdjęcie nie do końca w pionie../




Podsumowując, ja jestem bardzo na tak :) Parafina w składzie nie obciąża mi włosów.
Kiedyś na pewno do niej wrócę, teraz zabieram się za następny olejek :)

Chętnie poczytam Wasze opinie :)


Pojemność: 100ml
Cena: 9.50zł
Dostępność: allegro, helfy, inne

3 komentarze:

  1. muszę się w końcu zebrać i go zamówić :D



    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dłuuugo go obserwowałam zanim zamówiłam, mniejsza wersja wychodzi drożej ale 9,50 to żadne ryzyko :)

      Usuń
  2. Oleje mineralne to parafina... on naprawdę jest tak dobry? Wszyscy chwalą, a ja sie boję ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...