piątek, 15 lutego 2013

Promocyjne zakupy z Biedronki :D

Niestety na większość rzeczy, które chciałam nabyć się nie załapałam bo nie było ich w mojej Biedronce :/ a, że takową mam bezpośrednio za oknem to do innej już nie chciało mi się jechać :D..
Kupiłam tylko: Zestaw kosmetyczek za 29.90zł, płatki kosmetyczne 2+1 za 5.55zł i dwa peelingi z Joanny za 3.49zł, które już wylądowały w łazience. Co jakiś czas pojawiają się też bomby do kąpieli 3x za 8.99 w końcu czas je wypróbować.




Moim zdaniem nie ma lepszych i tańszych płatków niż te z Biedronki /tylko ten wariant z różem,fioletem na opakowaniu/. Mają wystarczającą grubość i co dla mnie najważniejsze - NIE rwą się, tak jak ma to miejsce przy dużo droższych z Bella czy Cleanica.
  

5 komentarzy:

  1. też uwielbiam te płatki kosmetyczne!



    Zapraszam do mnie ;*


    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię te płatki kosmetyczne, zawsze ich używam :) Te kule są świetne, zawsze chciałam je kupić, kiedyś w końcu to uczynię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię te kule do kąpieli, ale w mojej Biedrze prawie nigdy ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już nie ma tych peelingów niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie lubię takie umilaczę kąpieli jak kule czy inne bajery :) mam nadzieję, że dzisiaj dostanę je w siebie w biedrze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...