czwartek, 17 stycznia 2013

Mini recenzja - L'oreal Lash Architect 4D Black Lacquer

Tusze do rzęs to jedne z tych kosmetyków, przed których zakupem nie czytam żadnych recenzji.
Można mieć podobne włosy, na które szampony czy maski będą działały podobnie, ale rzęsy to zupełnie inna bajka. Dlatego też nie będzie to typowa recenzja.
Tusz kupiony na dużej promocji w Super Pharm.




Tuż po aplikacji myślałam, że znalazłam ideał. Bardzo ładnie wydłuża i pogrubia nie sklejając przy tym rzęs nawet przy kolejnej warstwie. Niestety po kilku godzinach odbija się pod łukiem brwiowym oraz na dole, niezależnie od rodzaju podkładu/korektora czy bazy/cieni/ich braku. Jest to pierwszy tusz, który tak się u mnie zachowuje, a miałam te za 10zł jak i 150zł..
Jak się teraz tak zastanawiam to chyba jest to mój pierwszy tusz z L'oreala. 
Tego na pewno nikomu nie polecam.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...