wtorek, 8 stycznia 2013

Vichy Idealia -krem do cery normalnej i mieszanej

Jestem żywym przykładem na to jak reklama zaszczepia w człowieku chęć posiadania. Kupiłam ten krem tylko i wyłącznie dlatego, że spodobała mi się reklama w tv. Nie przeczytałam wcześniej, co mi się praktycznie nie zdarza, żadnych opinii na temat tego kremu i bardzo żałuję.




Kremik ma spełnić marzenia o idealniej cerze, ma ujednolicić koloryt, ujędrnić, wygładzić, zmniejszyć widoczność porów, wyregulować strefę T.. Czyli zrobić to, czego nie potrafi żaden krem. Ehh więc ten też nie.  
Zacznijmy od zewnętrza :D Słoiczek typowy dla vichy, ale różowy co może działać na zmysł wzroku, niestety. Krem również ma różowy kolor i bardzo przyjemnie pachnie. 
Używałam go dwa razy dziennie przez ostatnie dwa miesiące. Przez pierwsze kilka dni po aplikacji bardzo ładnie się wchłaniał, nie pozostawiał żadnej tłustej warstwy, cera była nawilżona i gładka. Niestety to się zmieniło i tłusta warstwa jest dla mnie nie do zniesienia -rano po ok. 1h ściągam ją chusteczką. 
Prócz nawilżenia ten kremik nie robi absolutnie nic i nie da się go bronić. Pół biedy gdyby chociaż działał doraźnie. Producent znowu zamiast w produkt zainwestował w reklamę :/ 

Nie zapłaciłam za niego pełnej ceny a 'jedyne' 77zł, a ile jest wart? 25zł?..

Podsumowując - NIE, więcej się nie nabiorę :/

Pojemność: 50ml
Cena: 109zł /Super Pharm/
Dostępność: Wszędzie

2 komentarze:

  1. niestety, wiele kosmetykow z vichy jest przereklamowane.. dlatego przed kupieniem czegos u niej sprawdze 120 razy opinie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. kremu żadnego wcześniej nie miałam, a z Purete Thermale do demakijażu byłam zadowolona, nie spodziewałam się aż takiego bubla :/ w ciemno nigdy więcej :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...