sobota, 22 grudnia 2012

TAG: Liebster Blog

Nie sądziłam, że to mnie spotka tak szybko, a jednak zostałam otagowana przez http://kos-mak-itd.blogspot.com za co dziękuję :) Tagi to zazwyczaj ciekawa forma nieoficjalnej komunikacji między-blogowej :) 


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Jaki jest twój ulubiony kolor na paznokciach?
czerwony i niebieski, zależnie od nastroju /teraz mam czerwone -dobry nastrój :D/
2. Jakiej rzeczy najbardziej nie lubisz w swoim wyglądzie?
szczerość do bólu - nienawidzę swoich uszu, jedno mam odstające i zamierzam kiedyś to zmnienić..
3. Jaką rzecz lubisz najbardziej w swoim wyglądzie?
wyglądzie=ciele? tak to chyba trzeba rozumieć, nogi -uwielbiam swoje nogi :D
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
J.R.R. Tolkien - Trylogia Władca Pierścieni :)
5. Jaki jest twój ulubiony wykonawca muzyczny?
jeśli chodzi o polski to IRA, a zagraniczny to Simple Plan a potem Linkin Park
6. Jaki jest twój ulubiony film?
można zgadywać - Trylogia Tolkiena :)
7. Jaki kosmetyk najlepiej się u ciebie sprawdził i mogłabyś go polecić innym?
chyba jeszcze nic nie było tak dobre jak Puder bambusowy z Biochemii Urody :)
8. Jaki kosmetyk najgorzej się u ciebie sprawdził i radziłabyś go omijać?
vichy idealia krem do cery normalnej i mieszanej, recenzja niedługo..
9. Jaki jest twój najbardziej niezbędny kosmetyk do makijażu?
wyjdę z domu bez podkładu, pudru, ale nigdy bez tuszu do rzęs!
10. Jaki jest najdroższy kosmetyk kupiony przez ciebie (kupiony, nie dostany) ?
na pewno perfumy, YSL Parisienne -zawsze kupuje sama i nigdy nie wracam do zapachu..
11. Czego brakuje, co byś zmieniła na moim blogu ? - Tylko szczerze, a jeśli ktoś jest tu pierwszy raz, bądź rzadko, nie musi odpowiadać, bo wiadomo, że trudno mu coś odpowiedzieć.
ja bym tylko delikatnie rozjaśniła tło -jakoś wolę jasne, a tak poza tym jest ok :)


Ja tym razem nikogo nie taguję z tego względu, że czuję się na to za 'świeża', ale przyjdzie i na to czas :D 

2 komentarze:

  1. Dzięki za odpowiedzi :) Też mam odstające uszy, gdyby nie to, częściej chodziłabym w związanych/upiętych włosach bo lubię się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy Linkin Park, kochamy <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...