środa, 20 marca 2013

Inspiracja muzyczna.. kawałek papieru a cieszy :)

Jak już wcześniej pisałam, do szczęścia bezwzględnie potrzebna mi jest muzyka :)
Zdecydowanie więcej pieniędzy wydaję rocznie na koncerty i na wyjazdy na nie niż na kosmetyki.. 
W tym roku będzie tego szczególnie dużo i już się boję bo na pewno będę musiała z czegoś zrezygnować..
Póki co cieszę się jak dziecko z takiego kawałka papierka :)




W tej chwili bilety na płytę są wyprzedane, ryzykowałam bardzo bo kupiłam w ostatniej chwili! Tak na prawdę do koncertu jeszcze daleko, ale to w końcu Green Day!! Pierwszy raz zobaczę ich na żywca i to jeszcze w Polsce :) Mogłoby być lepiej gdybym miała strefę GC, ale wszyscy znajomi kupili zwykłe więc sama bym tam nie poszła.. Praktycznie wychowałam się na tej muzyce :) Przyznaję też, że do pierwszego użycia czarnej kredki zainspirował mnie BJA :D:D Brzmi komicznie, ale to prawda :):):)
Powoli zaczynam odliczanie!!

Ktoś z Was również się wybiera?:)

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że koncert się uda i będziesz mieć mile wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...