piątek, 15 marca 2013

Garnier Ultra Doux odżywka pielęgnacyjna olejek z awokado i masło karite

Skoro dobiłam już dna to najwyższy czas na recenzję kolejnej hitowej odżywki Garnier Ultra Doux  olejek z awokado i masło karite. Z tego co kojarzę to chyba nie spotkałam się z ani jedną negatywną opinią na jej temat :)




Odżywka stoi sobie na głowie dzięki czemu nie ma problemu z jej wydobyciem nawet przy samym końcu. Niestety końcówka jest z dość słabego plastiku - pierwszego dnia użytkowania spadła mi do wanny i od razu się rozwaliła co widać na zdjęciu, ale przeżyła..
Etykieta:




Nie spodziewałam się cudów, a jednak muszę powtórzyć za producentem: moje włosy już od pierwszego użycia były wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu i niewiarygodnie miękkie :) Zero obciążenia, lekkość, puszystość i miękkość, aż przypomniała mi się reklama z misiem kokolino :D:D Do tego zaaapach masłą karite, mi bardzo odpowiada. Jest wydajna ok. 1,5 miesiąca przy codziennym myciu głowy -poza dniami z maską.. Do tego mega niska cena w supermarketach bo zaledwie 6,50 :) Przyjemny skład.
Nie wiem czego chcieć więcej :) Na pewno będzie moją stałą odżywką :)

Cena: 6.50zł /nie kupujcie w SuperPharm -tam za 8-9zł bez promocji/
Pojemność: 200ml
Dostępność: wszędzie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...