poniedziałek, 11 marca 2013

Pharmena Szampon Dermena - zapobiega wypadaniu włosów



Kupiłam ten szampon jeszcze w listopadzie, wtedy wypadały mi włosy dosyć mocno i miałam nadzieję, że pomoże. Recenzje miał podzielone, ale różnie to z nimi bywa.

Coś od producenta i skład:




Taa.. Przyznaję, że przez długi czas myślałam, że działa. Włosy przestały mi wypadać, pojawiły się nowe baby hair i byłam zadowolona. Mimo tego, że samo użycie szamponu nie należało do przyjemnych - szampon zwyczajnie śmierdzi dziegciem, poza tym strasznie plącze włosy i lepiej nałożyć po nim dobrą maskę niż samą odżywkę. Po samej odżywce włosy są suche i matowe. Kolejną wadą jest cena - 35zł to trochę dużo. Jedyna zaleta to wydajność, ale co z tego..

Skąd wiem, że nie ten szampon mi pomógł? Znowu zaczęły wypadać mi włosy, a szampon mam dalej. Zmieniła się tylko jedna rzecz. Miesiąc temu przestałam pić drożdże, a zaczęłam również w listopadzie. Jestem w 100% pewna, że to właśnie drożdże zapobiegły wypadaniu, teraz od 2 tygodni znowu je piję i co? Na szczotce nie ma praktycznie nic :) 

Pojemność: 200ml
Cena: 35 /Super Pharm/
Dostępność: Apteki

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...