wtorek, 20 listopada 2012

Holika Holika Petit BB Cream SPF30 PA++



Czas na recenzję kolejnego azjatyckiego kremu BB - Holika Holika Petit BB Cream SPF30 PA++ 
Jest to jeden z 5 z serii Holika Holika Petit BB Cream, mój to Clearing.
Zawiera ekstrakt z drzewa herbacianego, przeznaczony jest dla skóry problematycznej, ma zapewnić regulację sebum -skóra ma być świeża i gładka a efekt glow ma być subtelny.


Kremik przychodzi do nas bez pudełeczka, ale za to zafoliowany co gwarantuje, że nikt nam nie będzie ingerował w jego zawartość. Po zdjęciu nakrętki wygląda tak:




Produkt ładnie się dozuje, nie wylewa z tubki. Ma kremową konsystencję i delikatny, prawie niewyczuwalny zapach. Nie powinien nikomu przeszkadzać. 




Ładnie i bezproblemowo się rozsmarowuje, nie tworzy smug. Kolor jest dla mnie prawie idealny.




Ale.. Czas na zdjęcia na twarzy:




Na zdjęciach tego tak nie widać, ale bez pudru krem jest dosyć widoczny i wygląda na ciężki, po zmatowieniu jest już lepiej, a po meteorytach już w ogóle dobrze :)

Tak to wygląda po zmatowieniu pudrem, bez którego nigdzie się nie ruszam.






Jeśli chodzi o krycie to nie odbiega od większości kremów, nie mam strasznych zmian, blizn więc dla mnie jest dobry, dla niektórych może być niewystarczający. Taki już urok kremów BB
Dla mnie i pewnie dla większości najważniejsza jest trwałość - u mnie trzyma się ok.8h bez poprawki, później trzeba poprawić, ale wystarczy na szybko i jest ok.
Krem mnie nie zapchał, nie uczulił, nie podkreślił suchych skórek.
Regulacja sebum -nie zauważyłam.

Czy kupię ponownie?
Chyba nie, zbyt dużo kremów do przetestowania! :)
Daję mu 4/5 gwiazdek

Pojemność: 30ml
Cena: 6-8 $
Dostępność: ebay

3 komentarze:

  1. Podoba mi się efekt, taki fajny 'glow' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z regulacją sebum bym się nie łudziła. Może i ma olejek herbaciany, ale nie w takiej ilości. Ale bardzo ładny efekt daje :).
    (Tak przeglądam Twoje stare notatki, bardzo podoba mi się Twoja stylistyka. Holika Holika ma bardzo fajne te petitki. Posiadam wersję różową, ze względu na filtr).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ta regulacja to marzenie, ale ogólnie nie jest źle :)
      Dziękuję, nie mam planu, ramek, po prostu piszę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...