środa, 28 listopada 2012

Radical Mgiełka Wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających



Kupiłam ze względu na zawartość ekstraktu ze skrzypu polnego. To coś miało wzmocnić, zregenerować i przywrócić jedwabistą gładkość i połysk moim włosom. Miało bo oczywiście mgiełka nie zadziałała. Nie pomogła również przy rozczesywaniu włosów, jedyne co robi to je zwilża niczym woda. Jedyna zaleta to wydajność i względny zapach skrzypu. Nigdy więcej.




Pojemność: 200ml
Cena: ok. 7zł
Dostępność: Powszechna.

3 komentarze:

  1. Miałam, bardzo mi pomogła z wypadaniem włosów i świetnie je wzmocniła. Być może masz za zdrowe włosy, żeby zobaczyć jej działanie, moim zdaniem naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie wiem sama, wcześniej używałam lotionu Seboradin Niger i mi pomógł, ale sporo wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...