sobota, 10 listopada 2012

Tanie wcale nie oznacza, że złe - Mleczko do demakijażu z Biedronki :)





             Biedronkowy zawrót głowy czyli: "Wygładzające mleczko do demakijażu BeBeauty". 

Długo mu się przyglądałam zanim je kupiłam z dwóch powodów -za tanie i z Biedronki, ale w końcu się przełamałam.. Stwierdziłam, że jak się nie sprawdzi to zwyczajnie je wyrzucę.

Co nam wmawia producent?

Wygładzające mleczko łagodzące delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą z makijażu i zanieczyszczeń nie powodując wysuszenia. Dokładnie zmywa makijaż. Zawarty w preparacie ekstrakt z nagietka łagodzi podrażnienia i działa kojąco. Olej migdałowy i masło Shea działają odżywczo, łagodzą objawy suchości skóry. Mleczko zapewnia uczucie natychmiastowego ukojenia, skóra staje się gładka i czysta. Mleczko zostało przebadane dermatologicznie, jest produktem hypoalergicznym.


Pojemność: 200ml
Cena: ok. 5zł




MOJA OPINIA                                                                                                                                            

Opakowanie:
Poręczna plastikowa buteleczka z dozownikiem -dozowanie nie sprawia problemu.
Niestety jest nieprzezroczysta, ale lekka i spokojnie można ją przeciąć na pół.




Zapach i konsystencja:
Nie za rzadkie, nie za gęste, w sam raz.
Zapach typowo kremowy, niesztuczny, raczej delikatny i przyjemny.




Działanie: 
Wzięłam wersję do skóry suchej i wrażliwej z myślą o demakijażu oczu, bałam się podrażnienia. 
Pierwsze użycie bardzo mnie rozczarowało, mleczko podrażniło mi powieki -piekły mnie, nie od razu, ale po kilku minutach od użycia. Z samego demakijażu byłam zadowolona -ładnie oczyścił rzęsy z czym zawsze miałam problem. Co do skóry twarzy doskonale się sprawowało -ładnie wszystko zeszło, a cera pozostała gładka i czysta, nieściągnięta i nieświecąca. Nie dałam za wygraną i zastosowałam mleczko jeszcze kilka razy na powieki i udało się, po kilku demakijażach powieki przestały mnie piec.


Podsumowanie:                                                                                                                             
Teraz mam idealne mleczko za super śmieszną cenę :)
Gwiazdek 5/5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...