poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dermika Let's Dance - Biały peeling enzymatyczny z alantoina i białą glinką



Dermika Let's Dance - biały peeling enzymatyczny z alantoina i białą glinką, cera zanieczyszczona. 
Bardzo fajna rzecz. Może nie jest głęboko oczyszczający, ale dla cery w miarę bezproblemowej jest świetny.
Cera wyglądała bardzo ładnie, gładką i promienną, tak jak obiecuje producent, aż się sama zdziwiłam :)
Łatwo się rozprowadza, ma bardzo przyjemny zapach i kremową konsystencję.




Mały bonus w postaci kawałka twarzy po aplikacji:




Czy kupię ponownie?
Na pewno TAK :) 

P.S. Nie używałam innych maseczek/peelingów z tej serii, teraz to się zmieni.

Pojemność: 10ml
Cena: 3,49 /ja kupiłam za 2,49/
Dostępność: Super pharm


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten peeling i cala serie maseczek dermiki dla młodej skory !
    Ja mam cerę zanieczyszczona wiec ten peeling to moj ulubiony produkt- moim zdaniem jest nawet lepszy niz mechaniczne peelingi z drobinkami.
    Jest to peeling enzymatyczny wiec nie podrażnia nawet wrażliwej skory.
    Peeling ma piękny zapach i mi starcza na 2-3 razy wiec bardzo wydajny :)
    Tak jak wspomniałaś po użyciu cera wyglądała bardzo ładnie, była oczyszczona i wygładzona. Efekt super
    Jak dla mnie jeden z lepszych peelingów na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka Biały peeling enzymatyczny jest rewelacyjna. Ponieważ mam bardzo wrażliwa skórę to obawiam się nieco standardowych ścierających peelingów, ze względu na możliwe podrażnienia. Staram sie stosować łagodne lub umiarkowanie aktywne peelingi enzymatyczne. Ten produkt jest strzałem w dziesiątkę, bardzo ładnie oczyszcza skore, złuszcza martwy naskórek. Sam kosmetyk jest mily w dotyku i ma delikatny zapach. Bardzo lekko się nakłada i fantastycznie działa. Buzia po zastosowaniu jest miła w dotyku, delikatna i gładka, wygląda na odżywioną i młodszą. Na pewno będe korzystać z tego dobrodziejstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, tak :) warto spróbować też innych maseczek z tej serii. Moja totalna ulubienica to maseczka funky. Ale nie ma się co o niej rozpisywać. Trzeba użyć, wtedy się zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki z białym peelingiem enzymatycznym Dermiki sa the best, jak żadne inne oczyszczają z martwej i szorstkiej skóry. Maseczka jest delikatna i nie ma chemicznego zapachu, ladnie sie rozprowadza i dobrze zmywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie i maseczki z peelingiem i sam peeling enzymatyczny. mam delikatna i wrażliwą skórę na wszelkie drapiące zabiegi dlatego dla oczyszczania z martwej skory stosuje peeling enzymatyczny. Ten jest skuteczny i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest jeszcze jedna podobna i mega fajna maseczka Dermiki Pełnia Życia. tez ma w sobie delikatne granulki, którymi dokonuje sie masażu i peelingu. Odkryłam ja niedawno i bardzo sie od niej uzależniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taneczne maseczki Dermiki tak tak tak bardzo lubię. Na taka paskudną pogodę jak dziś od razu poprawiają nastrój. Dobra herbatka, maseczka na twarz i książka, super relaks i piekna cera :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...