niedziela, 16 grudnia 2012

Zakupy - biochemia urody

Moim stałym elementem zamówień z Biochemii urody jest puder bambusowy, największe odkrycie kosmetyczne. Zużyłam już chyba z 4 opakowania, a jedno starcza mi na ok. 7 miesięcy, czyli na długo, przy codziennym używaniu. 


 

Tym razem moje zamówienie zostało trochę powiększone:
1. Hydrolat z kwiatu pomarańczy - niestety zapach mi nie podszedł, nie ma nic wspólnego z pomarańczą..
2. Olejek myjący, pomarańczowy
3. Puder bambusowy z jedwabiem - kocham
4. Puder perłowy /zamierzam go zmieszać z bambusowym/
5. Dwa atomizery.

3 komentarze:

  1. Muszę w końcu kupić ten puder bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuj bo warto! Najlepiej zrobić zamówienie w kilka osób i wspólnie cieszyć się z produktów i podzielonego kosztu przesyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię olejki myjące z BU, zamawiałam tylko o zapachu drzewa herbacianego :)
    może skuszę się na pomarańczowy z czasem...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...